Okei, ei ole mitään todellista tapaa sokeripäällystää tätä, mutta oletko koskaan katsonut näennäisesti vaikuttavaa sisältöäsi ja miettinyt, miksi kukaan muu ei oikeastaan ajattele samaa? Koska tähän skenaarioon voi olla erittäin hyvä syy – sisältösi on paskaa! No, sitä voi olla vähän vaikea niellä, ja se ei välttämättä ole totta, mutta jos luet tämän artikkelin ja huomaat, että se on, voimme auttaa sinua. Pahimmassa tilanteessa opitaan tästä pommista, kun se on yksinkertaisesti liian myöhäistä / Ainakin sinulla on aikaa muuttaa asioita parempaan suuntaan ja ehkä voit tallentaa tuotemerkkisi ennen kuin väistämätön tapahtuu. Vietä muutama minuutti ja lue nämä varoitusmerkit läpi, ja voit kääntää omaisuutesi ennemmin kuin myöhemmin.
Se on tarpeeksi hyvä…
Miksi et katsoisi tarkemmin upeaa sisältöäsi ja merkitse itsesi kymmenestä? Kysy itseltäsi, mitä joku pisteyttäisi kopiossasi ja kuinka leveä merkki olet todella. Sisällön surullinen on se, että ei ole todellista keskitietä. Voit joko puhaltaa ovet pois tai kaavata tuskin pintaa. Tiedät mihin asteikon päähän sinun pitäisi lyödä, joten arvioi itsesi kymmenestä ja näet kuinka paljon puutetta on.
Artikkelit tai päiväkirjamerkinnät?
Tunnustetaan tosiasia, että päivät, jolloin blogit ovat online-mikropäiväkirjoja, ovat menneet hyvin ja todella, joten jos oma blogisi muistuttaa jottingeja millään tavalla muodoltaan tai muodoltaan, sisältösi imee suuren. Blogit muistuttavat paljon enemmän verkkolehtiä, ja sisällön on oltava riittävän kiinnostava, jotta lukijat palaavat joka kerta. Katso tyylisi suosituimmat blogit ja katso, pystytkö tasaamaan tämän eron itse.
Ei kommentteja?
Jopa huono kommentti on paljon parempi kuin ei lainkaan, ja jos blogissasi ei ole muuta kuin outoa roskapostittajaa, joka yrittää saada ilmaista mainontaa, sisältösi vaatii todennäköisesti suurta leikkausta. Tämän tekemisen tarkoitus on saada aikaan vakavaa luottamusta ja suhteita. Ilman näitä, miten ihmeessä sinun pitäisi pystyä myymään tuotteitasi tai palveluitasi myöhemmin? Vaikka sinulla olisi sata tuhatta tilaajaa, jos kukaan heistä ei koskaan jätä kommenttia, sinulla voi myös olla nolla.
Kuinka kauan he hengaavat?
Hanki Google Analytics asennettuna ja aloita mittareiden tutkiminen, erityisesti sinun on selvitettävä, kuinka kauan tyypillinen vierailijasi todella viettää blogissasi. Koska jos näet keskimäärin alle 2 minuuttia, jotain on menossa. Sisältösi on kiinnitettävä heidän huomionsa, ja 2 minuuttia ei todellakaan ole tarpeeksi pitkä kaikkeen mitä yrität myydä.
Yhteenveto
No, jos nämä merkit näyttävät hieman tutuilta ja haluat todella kääntää Hardwood Torontossa toimivan liiketoimintasi ympäri, toimi vain oikein ja sinun pitäisi tehdä hienosti!